v.29

Känner mig på lite bättre humör nu, efter att ha pratat med mamma. Vi har planerat lite inför semestern. Eftersom min tanke är att spela med Danmark när jag kommer hem så innebär det att jag kommer att ha ledigt från fotbollen v.28 och v.29. Då har jag dessutom ledigt från jobbet på posten.
Så nu har mamma i alla fal bokat tågbiljetter och boende på Österlen. Tror det kommer bli helt fantastiskt mysigt. Bara hon och jag.
Den 10e Juli ska jag ta tåget ner till Malmö och sedan ta mig vidare till Brantevik på Österlen. Där ska jag bo två nätter hemma hos Sara. Ska bli supertrevligt. Var ju otroligt länge sedan jag träffade henne. Och eftersom hon pluggar i Lund och hennes föräldrar numera bor permanent i Brantevik så gäller det att passa på att ses när man får chansen.
Mamma är redan i Malmö när jag kommer dit på fredag kväll men hon ska stana kvar där till på söndagen när hon och jag ska bo på ett Bed and breakfast utanför Skillinge som heter Sjöbacka. Där blir det fyra nätter för oss och efter det en natt i Malmö på Scandic hotell.
Är så glad att jag har lite sommarplaner nu och jag tror att det kommer bli en väldigt avkopplande vecka.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0