På väg.

Igår blev det ännu en dag på stranden. Tog bussen ner, och återigen klev det på en person med fotboja. Hm..
Vädret var minst lika fint som dagen innan. Helt underbart. Promenerade både fram och tillbaka till busstationen så det blev x antal kilometrars promenad igår. Märktes. Inte kinst pga av de fina blåsorna som poppade upp mitt under (!) fötterna.
Tänkte på det när jag väntde på bussen när jag skulle hem sedan. Och jag kan verkligen inte komma ifrån det. Undrar hur många människor i det här landet som lever i misär?

Blev lite tvätt igår kväll och så packade jag ner det sista. Nu sitter jag faktiskt på flygplatsen. Alldeles för tidig är jag dock. Men det var min enda chans att slippa åka taxi hit, så självklart tog jag den. Dessutom är det gratos trådlöst internet här så jag gnäller inte. Kunde varit värre helt enkelt. Mitt pln lyfter i alla fall 11.35 (lokal tid) och sedan är jag framme i på Newark 14.43. Sedan lyfter mitt plan mot stockholm 17.25 och så är jag hemma på arlanda 7.35 imorgon bitti (svensk tid). Om allt går som planerat vilket jag verkligen hoppas. Men risken finns väl alltid att det blir någon försening eller så. Hoppas bara att jag inte råkar ut för lika stora förseningar som storebror råkade ut för när dom åkte hit för några veckor sedan. 6 timmar är ganska så mycket. Men det blir nog bra det här.
Ses om mindre än ett dygn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0