....

I onsdags skrev jag först mitt matteprov. Tror att det gick ganska okej vilket betyder att jag klarar kursen. Känns väldigt skönt.
På kvällen var det dags för vår Athletic Banquet. Riktigt fancy var det. Det hölls tal, delades ut awards och åts mat. Jag fick tre priser. Haha skoja bara. Fick inte något alls. Men maten var god i alla fall. Ceasar-sallad och bröd till förrätt, kyckling med ris till varmrätt och chokladtårta till efterrätt.
Kändes som en väldigt amerikansk tillställning med uppklädda människor och bordsbön. Men på det hela väldigt trevligt.


 
Stora delar av laget.

Igår gjorde jag inte mycket alls. Skolan är slut och många har redan åkt hem. Känns väldigt segt och långtråkigt just nu och nu vill jag helst bara att tiden ska rinna på. Låg lite vid poolen igår men det var ganska mulet så jag tog mig till gymet och sprang 11,4 km. Kände mig tung i kroppen och det var inte alls kul.

Idag har jag också legat vid poolen. Och efter dt har jag inte gjort något alls. Finns inte så mycket att roa sig med helt enkelt.

Senast måndag måste jag flytta ut, vilket betyder att jag måste hitta någon annan stans att bo mina sista 4 nätter här. Just nu är jag hemlös, men det ska nog hinna ordna sig.

Imorgon blir det väl poolen igen. Suck.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du hittar nån säng att sova i de sista dagarna i värmen! Det var underbart vårväder i helgen ute i Östhammar, men idag har det varit spöregn och kallt! Ta med dig värmen hit! Ett stort välkommen hem, kul att du bloggat! Ska du fortsätta hemma? Jag kanske inte blir fullt lika avis på livet i Uppsala som på livet 'over there' Hihi... Kram från mammas kusin ;)

2009-05-04 @ 22:43:00
Postat av: Oscar

vad snygg du är!!!

2009-05-05 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0