Blääää

Det har funnits NOLL anldening att blogga de senste dagarna. Det enda jag gör är att rulla tummarna. Ungefär. Vill ju faktiskt hem nu för i stort sett alla andra har åkt härifrån och det känns väldigt tomt och ensamt. Blir helt enkelt otroligt långtråkigt. Förutom att ligga vid poolen har jag dom senaste dagarna gjort väldigt få saker. I lördags var jag på gymet och sprang 12,8 km och i söndags blev det powerwalk med matkassar. Haha.
Idag ska jag också till gymet. Vardagsmotionen här är ju inte överdrivet jobbig om man säger så.

Hade du för övrigt ganska stora problem att hitta någonstans att bo mina sista 4 nätter här, men det löste sig tillslut. Bor numera i byggnaden som ligger bredvid det huset jag bodde i innan, hos Natalie som spelar i samma lag som mig. Jag hade dessutom sån tur att hennes föräldrar bor en halvtimme härifrån så jag har rummet för mig själv nu.

Väskorna är packade till max. Tror inte att det går i en enda pryl till. Frågan är också hur mycket de egentligen väger. Risk för övervikt? Hoppas verkligen inte det! Men det återstår att se.


3 dagar till att slå ihjäl här alltså.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0