Wondeful

Båda igår och idag har det blivit x antal timmar vid poolen. Vädret har varit helt underbart så det går ju inte att låta bli. Annars så har jag inte gjort så mycket. Tiden mest bara rullar på. Har haft lite skola, pluggat lite och tränat fotboll en timme idag. Som sagt, annars inte så mycket.
Ser fram emot helgen. På lördag blir det Miami Beach med Christoffer, Maria och Meja. Fick ett sms från dom idag, där dom frågade om jag hade lust att hänga på. Och självklart har jag det. Det är varken mycket kvar i skolan eller låg tid kvar här överhuvudtaget så jag vill verkligen passa på att bara njuta av tiden och det underbara vädret. Och vart gör man det bättre någonstans än i Miami Beach?

Imorgon har jag matte på morgonen och sedan blir det säkert poolen igen. Jag och Morgan har en tjej från Nevada som bor hos oss i två dagar just nu, så hon ville gärna ligga ute och sola. Och det tackar jag inte nej till.
Imorgon blir det gymet också. Börjar få lite abstinens. Har inte sprungit sedan i måndags. Tränade ju som sagt fotboll idag men känner att jag måste få springa bort lite energi imorgon igen. Inte minst med tanke på att det förmodligen inte blir så mycket träning i helgen.

Min födelsedag igår var verkligen inte som en vanlig födelsedag. Men nu har jag i alla fall bjudit in lite tjejkompisar på födelsedagsmiddag den 15e maj så jag hoppas att några av dom har tid att komma. :)


Nu ska i tydligen kolla på film.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0