Sammanfattning.

Tänkte sammanfatta mina tre senaste dagar.
I söndags förmiddag blev jag upplockad av storebror, Maria och Meja. Efter det blev det stranden några timmar i blåsten. Blev inte så mycket bada eftersom det var jätteströmt och stora vågar. Men det var otroligt avkopplande att bara ligga på handduken och halvsova. Efter det blev det sen lunch och sedan åkte vi tillbaka till deras hotell. Där drack vi ett par drinkar och satt och snackade och sedan gick vi till en mexikansk restaurang och åt quesidillas och guacamole. Delade säng med Maria sedan. Fruktansvärt skönt med hotellsäng. Inte minst med tanke på den sängen jag har här på campus. Somnade säkert vid halv tio. Inte konstigt att jag trodde det var dags att gå upp kvart i fyra på morgonen. Haha.

På måndagen blev det bagel, yoghurt och våffla till frukost. Onyttigt värre. Men frukten och fullkornsbrödet lyste med sin frånvaro så det fanns inte så mycket val.
Förmiddagen spenderades på lite shopping. Blev tre t-shirtar för min del. Erkänner att det kanske inte var jättenödvändigt.. Blev lunch i blåsten nere vid stranden i form av tomat- och mozarellasallad med kyckling. Sedan blev det en tur till en annan galleria (där jag i alla fall inte köpte något!).
Blev mexikanskt till middag igen. Enchilladas. Sedan fick jag skjuts hem till skolan och jag avslutad kvällen med att skriva klart min sista uppsats i engelskakursen.

Idag inleddes dagen med en final exam i environmental studies. Gick nog ganska bra tror jag. Får förhoppningsvis ett B i kursen.

Tog med mig lite frukt och en sallad och la mig vid poolen efter det. Var lite halvmulet idag men skönt ändå.

Har hunnit med 14,8 km på löpbandet och lite bål också. Och så har jag tvättat. Och snart ska jag krypa ner i sängen.


Imorgon har jag min sista lektion. Prov i matte. Usch.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0