Sällskap.

Som sagt så var ju vädret allt annat än bra imorse. Tack och lov så blev min dag väldigt, väldigt bra ändå.
På min lektion i environmental studies hade jag och min partner Brittany vår redovisning om nedskräpning. Jag var ganska så nervös innan men det gick faktiskt väldigt bra. Kanske delvis berodde på att Brittany som är cheerleader mer än gärna babblade på vilket gjorde att vi utan problem klarade de 10 minuter som vi skulle prata.
Efter min lektion tog jag bussen ner till Fort Lauderdale beach. Och vid det här laget hade det slutat regna och solen var faktiskt påväg fram.
Var på gott humör idag och gav till och med bort 25 cent till en gangster med dreads och guldtänder på bussen som inte visste att biljetten kostade $1,25 utan trodde att den kostade $1.
Kom ner till stranden vid kvart i två och gick och mötte upp Christoffer, Maria och Meja som satt och åt lunch. Meja slog på stort och hade beställt in pommes frites med ketchup och till det en cola.
När dom hade ätit klart gick vi lite längs stranden. Meja var HELT tokig i vattnet och tjatade bara om att bada. Helt förståligt eftersom havet var alldeles kristallklart, turkost och stilla idag. Otroligt vackert var det. Och varmt dessutom.
Efter det tog vi bilen till Sawgrass Mills mall där Maria köpte lite saker. Blev kvar där några timmar innan vi åkte tilbaka till Fort Lauderdale Beach. Där blev det middag på en restaurang utmed strandpromenaden. Mexikans mat och till det beställde Maria in en gigantiskt frozen Margarita som vi delade på i smyg. Jag har ju inte åldern inne i det här landet.
Efter middagen fick jag skjuts tillbaka till campus och nu ligger jag i sängen.
Ska träffa dom på söndag igen när dom kommer tillbaka från Miami Beach. Sover förmodligen över hos dom på deras hotell också, så det det kanske kan bli två härliga dagar på stranden för min del senare i veckan om bara vädret tillåter.

Imorgon är det min födelsedag. Fast egentligen fyller jag redan år. I alla fall i Sverige. Räknar inte med några större överraskningar imorgon. Har tänkt att fira lite när jag kommer hem till Sverige istället.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Grattis, sötnos! Du vet vad som väntar hemma hos mig, när du nu väljer att fira din födelsedag! Jag älskar dig och saknar dig hela tiden! Snart så...

2009-04-22 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0