Såååja.

Gick till mattelektionen imorse och lämnade in mitt take home test. Efter det fick vi gå. Underbart. Gick självklart till poolen och la mig eftersom vädret var helt fantastiskt idag också. Efter en stund kom Morgan med vår recrute Jessie så sedan låg hon och jag och pratade i fler timmar. Senare på eftermiddagen blev det gymet för min del. Sprang 16 km. Kändes hyffsat undertiden och grymt bra efteråt.
Har pluggat en hel del human sexuality också. Vi har en take home exam som ska vara klar på måndag. Men det var förvånandsvärt lätt så jag är nästan klar. Skönt! Inte minst med tanke på att jag inte riktigt vet vad helgen har att bjuda på.
Nu ska vi snart iväg hem till Liz som fyller 22. Blir nog inte borta så sent dock eftersom Jessie ska åka 05.45 imorgon och jag måste se till så att hon inte försover sig.
Idag är det två veckor tills jag åker hem. Hjälp.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0