Lektion.

Sitter på min kvällslektion. 2 timmar har gått. Förhoppningsvis inte 2 timmar kvar. Har i alla fall skrivit min uppsats som ska vara inne imorgon. Knappt 5 sidor. Tur att alla uppsatser man skriver på college är dubbelt radavstånd. Haha.
I morse hade jag matte. Vi fick reda på att det enda som återstår av kursen i läx- och provväg är ett take home test på kapitel 8 och vår final exam (som jag fasar över, men som tack och lov enbart kommer att bestå av frågor med svarsalternativ).
På eftermiddage innan min lektion var jag på gymet och sprang 12,4 km och körde bål. Samma sak blir det imorgon är tanken.

Igår blev det några timmar i solen, en promenad och lite prat med mamma. Men det var väl på det stora hela allt. Har haft en väldigt lugn helg så jag känner mig faktiskt ganska reda för lite slutspurt i skolan nu. Det återstår bara 2 veckor och Exam week. Min sista vecka här i Florida har jag varken fotboll eller skola så då blir det poolen/stranden för hela slanten.

Saknar mina vänner väldigt, väldigt mycket.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0