Inte nu igen.

MIn tisdag har varit en ganska vanlig tisdag. Sådär som mina tisdagar brukar se ut. Typ.
Hade engelska mellan 07.55-9.10. Räknade ut att jag just nu ligger på ett B+/A- i kursen. Nu gäller det alltså bara att kämpa på de sista två veckorna så att mitt betyg stannar där uppe.
Efter engelskan hade jag två och en halv timmes environmental studies. Den lektionen rullade också på ganska bra. Skulle tippa att jag ligger på ett B där, men det är fortfarande ganska mycket kvar att göra.
På eftermiddagen blev det prat med både mamma och Oscar. Fick upplysningar om hur Sirius premiär-match i Superettan såg ut också. Min mamma är en riktig fotbollsnörd.
Efter det blev det 12,1 km på löpbandet och bål. Dessutom har jag nu två stortår som inte vill vara med och leka längre. Igen. Som vanligt. Och det är inga små blåsor. Och dom gör ont. Och jag blir på dålig humör av att ha dom där. Försvinn!

Imorgon har jag bara en lektion: matte. Senare har vi också träning med laget. Men bara snabbhet och bål. Men jag misstänker att bip-testet mycket väl kan dyka upp på morgondagens träning. Vi får se.


Nu ska jag sova.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stackare... Inte kul med blåsor! Jenny fick också, hon spelade med damlaget i måndags..två stora jäkla blåsor på varje häl! Stackars er!!

Jasså??? Är din mamma fotbollsnörd... hade ingen aaaaaaning om det! ;) Tur att man inte är sån... fniss. Take care! Och grattis i förskott på stora dagen!

2009-04-15 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0