Heldag

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Liz. En del var ganska vilda men jag tog det lugnt. Lika bra det eftersom det inte blev så värst mycket sömn inatt. Hade dock en näradöden-upplevelse igår. Jag sitter på en stol i Liz kök och helt plötsligt ser jag en gigantiskt kackerlacka på väggen. Fick panik och dom andra fick ha ihjäl den innan jag kunde kolla igen. Uuuuuusch!

Idag har jag haft en heldag i Miami Beach med Christoffer, Maria och Meja. Dom hämtade upp mig vid 10 i förmiddags. Sedan blev det några timmar på stranden och efter det lunch/middag på Lincoln Road. Åt en fantastiskt god sallad och dessutom lite spagetti och köttfärssås (som egentligen var Mejas men eftersom potionerna på den restaurangen räcker för två vuxna människor så blev det ganska mycket över på hennes tallrik. Haha.)
Efter maten promenerade vi runt lite och Meja hittade dessutom en lekpark dr vi blev kvar ett bra tag.
Var hemma igen vid kvart i sju och hann till gymet en kortis innan dom stängde. Blev 13 km idag.

Imorgon blir det Fort Lauderdale Beach med co igen. Riktig semester för min del.

Nu ska jag sova.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0